123123 با این وب سایت، می توانید App های پولی اندروید را رایگان دانلود کنید !
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 3683
بازدید کل : 98673
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

با این وب سایت، می توانید App های پولی اندروید را رایگان دانلود کنید !
سه شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 20:10 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

این روز‌ها گوشی‌های هوشمند اندروید، همه کاره شده‌اند و بسیاری از کاربران امورات خود را با این گوشی‌ها انجام می‌دهند؛ اما نکته اینجاست که بسیاری از این امورات با Appها با‌‌ همان برنامه‌ها انجام می‌گیرد‌ و بیشتر برنامه‌های کاربردی خوب، پولی هستند و نه رایگان. اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید برای این Appها پولی بپردازید، باید جایگزین‌های رایگان آن‌ها را پیدا کنید. 

 

 

دریچه به شما پیشنهاد می کند که از دریافت و نصب برنامه‌های هک ‌یا به اصطلاح Crack شده پرهیز کنید و به جای آن پیشنهاد می‌کنیم، با ‌این وب چیزی است ، به  دنبال برنامه‌های مشابه رایگان برای نسخه‌های تجاری بگردید. یافتن جایگزین‌های رایگان برنامه‌های تجاری، چیزی است که Antiroid برای شما به خوبی صورت می‌دهد. در واقع Antiroid برنامه‌های تجاری را هدف می‌گیرد و نسخه مشابه رایگان آن‌ها را به شما معرفی می‌کند:

 

 

استفاده از Antiroid بسیار ساده و سر راست است. کافی است به آدرس این وب سایت بروید؛ در آنجا و در صفحه اصلی برنامه‌های تجاری لیست شده و در برابر آنها نمونه مشابه رایگان آنها نمایش داده شده است:

 

http://antiroid.com

 

همچنین در سمت چپ صفحه این وب سایت می‌توانید فهرستی از بخش‌ها‌ و دسته‌بندی‌های متفاوت برنامه ها را ببینید که کار جستجوی برنامه مورد نظر شما را به شدت ساده می‌سازد. دقیقا مشابهGoogle Play Store:

 

 

انتخاب هر دسته و بخش Appهای مورد نظر شما را فیلتر می‌کند و فهرستی مستقیم‌تر را به نمایش در‌می‌آورد. البته برخی از بخش‌ها، ابزارهای کمی ‌دارد و یا بعضا ‌خالی است؛ برای نمونه، ‌دسته‌بندی ویجت‌ها و تصاویر پس زمینه چندان حاوی برنامه‌های رایگان نیست. اما در سایر موارد می‌توان گفت نمونه‌های مشابه به خوبی پیشنهاد شده است.‌

 

 

پس از یافتن نمونه رایگان برنامه مورد نظر خود، کافی است برای دانلود آن روی نمونه مورد نظر کلیک کنید. پس از آن صفحه‌ای باز می‌شود که حاوی اطلاعاتی در خصوص برنامه مورد نظر در نسخه تجاری است که در زیر آن نمونه یا نمونه‌های رایگان آن نیز با توضیحات هر کدام فهرست شده است:

 

 

برای نصب هر یک از نسخه‌های رایگان کافی است بر‌دکمه Install کلیک کنید. این امر منجر به آن می‌شود که به صفحه برنامه مورد نظر در فروشگاه گوگل بروید و در آنجا قدام به دانلود یا نصب مستقیم برنامه ‌روی گوشی خود کنید:

 

 

نکته‌ای که باید در اینجا به آن اشاره کرد، اینکه از آنجا‌ که اکنون گوگل ‌به IP ایران اجازه دانلود از فروشگاه خود را نمی‌دهد، کاربران ایرانی می‌توانند با دریافت اطلاعات برنامه مورد نظر خود، در برنامه «بازار» به دنبال آن بگردند یا آنکه مستقیم‌ از اینترنت به دنبال وب‌سایت برنامه گشته و از آنجا برنامه مورد نظر را دانلود کنند.

اهمیت Antiroid در این است که به خوبی برنامه‌های رایگان را به شما معرفی می‌کند که یا از فروشگاه گوگل یا از هر جای دیگری می‌توانید آن‌ها را یافته و آن‌ها را ‌نصب کنید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار اندرویدی ، با این وب سایت، می توانید App های پولی اندروید را رایگان دانلود کنید ! ، ،
:: برچسب‌ها: اندروید ، وب ، app free,

آرشیو کامل نوشته های پیشین